Servicii de asistență la domiciliu
Cod CPV: 98513310-8 Servicii de asistență la domiciliu (Rev.2)
Descrierea contractului:
Servicii de asistență la domiciliu a peroanelor bolnave, imobilizate au caracteristici speciale stabilite prin lege. Conform prevederilor Legii nr. 292/2011, Legii 448/2006 și Legii 17/2000, autoritățile publice au obligația să asigure serviciile de mai sus. Având în vedere valoarea estimată a achiziției, estimările cuprinse în Programul Anual de Achiziții Publice, prevederile art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, art. 43 din Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare
Valoarea estimată (totală) fără TVA: 303.262,00 lei.
Condiţii contract: Conform caietului de sarcini.
Condiţii de participare:
Oferta se depune în plic închis, sigilat, fără semne distinctive și pe care se menționează: „Ofertă pentru achiziția având ca obiect „Servicii de asistență la domiciliu”, răspuns la anunț publicitar nr. …… din ….. A nu se deschide înainte de data 14.04.2025 ora 14:00. Plicul închis va fi însoțit de o adresă de înaintare, în care ofertantul precizează datele de identificare ale achiziției și în măsura în care dorește, desemnează delegatul care să participe la deschiderea ofertelor.
Deschiderea ofertelor va avea loc în ziua de 14.04.2025 ora 14:00.Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adrese poștale și electronice, date de identificare fiscală, persoană responsabilă de contract. Propunerea tehnică va fi prezentată în așa fel încât să detalieze și să demonstreze îndeplinirea tuturor cerințelor din caietul de sarcini (însoțită cu documentele cerue). Propunerea financiară se va prezenta pentru serviciile enumerate în tabelul cu pachetul de bază din prezentul caiet de sarcini, va fi exprimată în număr minim ore de îngrijire, număr aproximativ de beneficiari și valoarea totală ofertată. Oferta de preț va fi fermă și fixă pe toată durata derulării contractului și se depune în lei fără TVA.
Criteriul de atribuire: Cel mai bun raport calitate preț.
Termenul limită pentru primirea ofertelor:14.04.2025 ora 12:00.
Informaţii suplimentare:
Prin e-mail de la adresa farkas.martin@odorhei.ro sau fulpesi.gyula@odorhei.ro. Se recomandă operatorilor economici interesați verificarea zilnică a prezentului anunț, pentru eventualele completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitările de clarificări. Anunțul și documentația de atribuire este publicat și pe www.udvarhely.ro în secțiunea achiziții publice.
Acest anunţ poate fi regăsit pe SEAP sub numărul: ADV1474768
Data scrierii:
Termen limită pentru depunerea ofertelor: