Flotant

Stabilirea reședinței (flotant)

Pentru înscrierea mențiunii de stabilire a reședinței în actul de identitate, persoana interesată se adresează Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor pe raza căruia locuiește temporar.


Documente necesare

• cerere pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței

• actul de identitate al solicitantului – în original

• documentul cu care se face dovada adresei de reședință - original și copie.

• Certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani - original și copie.

• consimțământul găzduitorului


* Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezența lucrătorului de evidență a persoanelor.

* În situația în care găzduitorul nu se poate prezenta, la serviciul de evidență a persoanelor, declarația poate fi dată la notarul public, la oficiul consular al României din străinătate ori în prezența polițistului de la postul de poliție, pentru mediu rural.

Atenție! Cererile a se imprima față-verso!