Execuția lucrăriilor la obiectivul de investiții ”AMENAJARE PUNCT PENTRU SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR”.
Cod CPV: 45453000-7 Lucrări de reparații generale si de renovare (Rev.2)
Descrierea contractului:
Prin prezentul proiect se vor realiza renovarea, refuncționalizarea imobilului studiat privind amenajarea punctului de lucru pentru serviciul public comunitar, inclusiv crearea de facilități speciale pentru persoanele cu dizabilități, pentru creșterea calității imobilului existent, situată la parterul imobilului amplasată în mun. Odorheiu Secuiesc, Cartierul Beclean, str. Ghipeș, nr. 2, Bl. M2, Ap. P conform C.F. nr. 51561-C1-U6 respectiv nr. 4, Bl. Ml, Ap. P conform C.F. nr. 51752Cl-U9, având destinația actuală de cabinete medicale.
În prezent Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, are sediul central în Miercurea Ciuc, str. Kossuth Lajos nr. 11-13, iar Primăria Municipiului Odorheiu Secuiesc, pentru a veni în sprijinul cetățenilor din zonă, dorește amenajarea unui punctului de lucru în municipiul Odorheiu Secuiesc, intrarea Ghipeș, nr. 2-4, pentru a asigura activitate de examinare pentru obținerea permisului de conducere și alte servicii legate de înmatricularea vehiculelor.
Valoarea estimată (totală) fără TVA: 816.546,00 lei.
Condiţii contract: Conform documenteției de atribuire.
Condiţii de participare:
Oferta se depune în plic închis, sigilat, fără semne distinctive și pe care se menționează: „Ofertă pentru achiziția având ca obiect „Execuția lucrăriilor la obiectivul de investiții AMENAJARE PUNCT PENTRU SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR”, răspuns la anunț publicitar nr. …… din ….. A nu se deschide înainte de data 11.06.2025 ora 14:00 ”. Plicul închis va fi însoțit de o adresă de înaintare, în care ofertantul precizează datele de identificare ale achiziției și în măsura în care dorește, desemnează delegatul care să participe la deschiderea ofertelor. Deschiderea ofertelor va avea loc în ziua de 11.06.2025 ora 14:00. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adrese poștale și electronice, date de identificare fiscală, persoană responsabilă de contract.
Fiecare ofertant va prezenta o singură ofertă. Oferta va cuprinde documentele de calificare, propunerea tehnică și propunerea financiară. Documentele de calificare trebuie să cuprindă cele prevăzute în SECȚIUNEA II. Condiții de participare pct.1, 2 și 3. Propunerea tehnică va fi prezentată în așa fel încât să detalieze și să demonstreze îndeplinirea tuturor cerințelor din caietul de sarcin SECȚIUNEA II. Condiții de participare pct.4 INTOCMIREA PROPUNERII TEHNICE. Propunerea financiară se va prezenta conform caietul de sarcin SECȚIUNEA II. Condiții de participare pct.5 INTOCMIREA PROPUNERII FINANCIARE.
Valabilitatea ofertei trebuie să fie de minim 60 zile de la termenul limită de depunere. Alăturat propunerii financiare se vor depune Certificatul de atestare fiscală emis de Direcția Generală a Finanțelor Publice Teritoriale și Certificatul Fiscal privind impozitele și taxele locale. Operatorul economic nu va fi exclus din procedura de încheiere a contractului dacă cuantumul impozitelor, taxelor şi contribuţiilor datorate şi restante la bugetul general consolidat este mai mic de 10.000 lei (art. 166 alin. (2) din Legea 98/2016, versiunea consolidată).
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.
Termenul limită pentru primirea ofertelor:11.06.2025 ora 12:00
Informaţii suplimentare:
Prin e-mail de la adresa farkas.martin@odorhei.ro sau lorinc.arpad@odorhei.ro. Se recomandă operatorilor economici interesați verificarea zilnică a prezentului anunț, pentru eventualele completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitările de clarificări.
Acest anunţ poate fi regăsit pe SEAP sub numărul: ADV1483646
Data scrierii:
Termen limită pentru depunerea ofertelor: