Ultima actualizare 29/12/2022
Compartiment de monitorizare a asistenților personali, evidență și plată indemnizații lunare
Întocmește, gestionează și răspunde de dosarele personale ale asistenților personali;
Realizează atribuțiile prevăzute de lege în procesul de acordare a serviciilor sociale;
Se asigură de existența la dosar a tuturor documentelor prevăzute de lege;
Întocmește și verifică foia colectivă de prezență a asistenților personali;
Monitorizează și evaluează activitatea asistenților personali;
Asigură informarea și consilierea beneficiarilor, precum și informarea populației privind drepturile sociale și serviciile sociale disponibile;
Evaluează nevoile sociale ale populației din unitatea administrativ-teritorială în vederea identificării familiilor și persoanele aflate în dificultate, precum și a cauzelor care au generat situațiile de risc de excluziune socială;
Identifică și evaluează situațiile care impun acordarea de servicii și/sau beneficii pentru persoanele adulte cu dizabilități;
Implică în activitățile de îngrijire, reabilitare și integrare a persoanei cu handicap, familia acesteia;
Îndeplinește orice alte atribuții prevăzute de reglementările legale în vigoare;
Luni: 8-13
Marti: 8-13
Miercuri: 8-13
Joi: 8-13
Subunități
Card parcare pentru persoane cu dizabilitățiPersonal:
director
Fülpesi Attila-Gyula ContactColegi
Csergő Zelma Juliánna Contact Kelemen Tünde ContactDocumente descărcabile:
Cerere ancheta sociala inspecție Cerere angajare asistent personal inspecție Cerere indemnizatie lunara pt adulti inspecție Cerere indemnizatie lunara pt copii cu handicap inspecție Cerere indemnizatie lunara pt ingrijitori persoane cu handicap inspecție Fisa medicală sintetică pt. copii inspecție Fișa medicală pt. adulți inspecție Raport semestrial îngrijitor inspecție
Data actualizării:
29.12.2022.