Ultima actualizare 14/08/2024
Compartimentul de stare civilă
Compartimentul de stare civilă vă poate informa şi vă uşura procedurile legate de:
- înregistrarea naşterii, căsătoriei, decesului
- rectificarea actelor de stare civilă
- înscrierea schimbării numelui/prenumelui pe cale administrativă
- înregistrarea cererii de divorţ pe cale administrativă prin acordul părţilor
- cerere cu privire la starea civilă – Anexa 9
- cerere cu privire la eliberarea certificatelor de stare civilă
- cerere cu privire la eliberarea unui extras international multilingv
- înscrierea menţiunilor privind înregistrarea numelui/prenumelui cu ortografia limbii materne
- transcrierea actelor de stare civilă ale cetăţenilor români încheiate în străinătate
- eliberarea formularelor standard multilingve
Program de lucru
RELAŢII CU PUBLICUL
Luni 10-13
Marţi 10-13
Miercuri 10-13
Joi 10-13
Vineri 10-12
Personal:
Şef serviciu
Feleki Klára-Ildikó ContactColegi
Bán Maria-Katalin Contact Benedekfi Irén Contact Máté Emilia Contact Mózes Éva ContactDocumente descărcabile:
Cerere cu privire la eliberarea certificatelor de stare civilă inspecție Declararea decesului inspecție Divorţ pe cale administrativă prin acordul părţilor inspecție Rectificarea actelor de stare civilă inspecție Schimbarea numelui-prenumelui pe cale administrativă inspecție Ortografiere inspecție Înregistrarea tardivă a naşterii după împlinirea 1 ani este socotit de la data nașterii copilului inspecție Declararea naşterii copilului se face în termen de 30 de zile de la nașterea copilului și înăuntrul termenului de 1 an. inspecție Transcrierea actelor de stare civilă ale cetăţenilor români încheiate în străinătate inspecție Adeverinţă privind starea civilă inspecție Extras multilingv internaţional de naştere/căsătorie/deces inspecție Declararea căsătoriei inspecție Formulare standard multilingve inspecție
Data actualizării:
14.08.2024.