Monitorul Oficial Local

Atribuţiile principale ale Serviciului ;

  • Întocmirea propunerii privind Lista de investiţii anuale în funcţie de necesităţi şi oportunităţi, care întrunesc condiţiile legale pentru a fi înscrise în program şi supunerea acestora analizei comisiilor de specialitate şi aprobării de către consiliului local.
  • Elaborare proiectelor de buget anuale şi estimările pentru următorii 4 ani la solicitarea Direcției Economice.
  • Desemnarea persoanelor responsabile pentru fiecare obiectiv de investiţii în parte.
  • În baza Listei de investiţii anuale aprobate elaborarea propunerii privind Planul achiziţiilor publice anuale.
  • Defalcarea pe trimestre a valorii lucrărilor de investiţii aprobate de consiliul local.
  • Elaborarea graficelor de realizare a fiecărei investiţii în parte de către responsabilii desemnaţi.
  • Deschiderea finanţării pentru obiectivele prevăzute în Lista de investiţii şi urmărirea cheltuirii fondurilor pentru a se asigura încadrarea în alocaţiile aprobate.
  • Elaborarea temei de proiectare și notei conceptuale pentru obiectivele de investiții.
  • Întocmirea notei justificative, completarea formularului Informaţii privind achiziţia publică şi predarea lor cu documentele necesare la compartimentul de achiziţii publice pentru organizărea procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii contractelor de proiectare/execuție.
  • Solicitarea certificatului de urbanism; Preluarea fazei SF sau DALI de la proiectant, analizarea proiectului privind respectarea temei de proiectare, a conţinutului cadru prevăzut de HG nr.907/2016, verificarea existenţei avizelor necesare.
  • Organizarea avizării documentaţiei: SF, DALI de comisia de avizare tehnico-economic cu prezenţa proiectantului; Participarea în comisia de avizare tehnico-economică a documentaţiilor lucrărilor de investiţii.
  • Elaborarea expunerii de motive, raportului de specialitate şi a proiectului de hotărâre cu privire la indicatorii tehnico economici din SF sau DALI.
  • Întocmirea procesului verbal de recepţie al SF sau DALI şi preluarea facturii de la proiectant.
  • Organizarea şedinţelor cu responsabilii investiţiilor în vederea urmăririi modului de derulare a obiectivelor de investiţii, discutării problemelor ivite pe parcurs.
  • Preluarea fazelor: proiect tehnic şi detalii de execuţie, analizarea proiectului privind respectarea conţinutului cadru prevăzut de HG nr.907/2016, precum şi a condiţiilor impuse de avizele şi acordurile din SF sau DALI dacă este cazul.
  • Urmărirea verificării proiectelor de către verificatori în baza Legii 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a Legii nr.50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor.
  • Solicitarea autorizaţiei de construire.
  • Întocmirea notei justificative, completarea formularului: Informaţii privind achiziţia publică şi predarea lor cu documentele necesare şi cu fişierul electronic la compartimentul de achiziţii publice, în vederea organizării procedurii de achiziţie publică de lucrări şi elaborarea contractului de lucrări.
  • Participarea în comisia de evaluare a ofertelor.
  • Predarea proiectului, a autorizaţiei de construire, a avizelor prin proces verbal executantului şi dirigintelui de şantier.
  • Urmărirea existenţei programelor de faze determinante vizate de Inspectoratul de stat în construcţii Harghita.
  • Organizarea şi participarea împreună cu executantul, proiectantul, dirigintele de şantier şi reprezentanţii furnizorilor de utilităţi la predarea amplasamentului.
  • Elaborarea procesului verbal cu materialele recuperabile şi refolosibile în cadrul investiţiilor şi urmărirea depozitării lor sau a modului de refolosire acestora.
  • Urmărirea efectuării plăților cotelor procentuale prevăzute în legislație către Inspectoratul de Stat în Construcţii.
  • Ţinerea legăturii cu proiectantul, executantul, dirigintele de şantier şi responsabilul desemnat în vederea derulării lucrărilor de investiţii.
  • Urmărirea realizării lucrărilor în conformitate cu prevederile proiectului, a contractului, a graficului de execuţie şi încadrarea lucrărilor în termenul de valabilitate a Autorizaţiei de Construire şi a contracului de lucrări.
  • Urmărirea riguroasă a tuturor modificărilor apărute în legislaţie cu privire la coeficienţii legali datorate statului din recapituţiile devizelor la decontări.
  • Efectuarea controalelor pe şantier de două-trei ori pe săptămână sau zilnic dacă fazele de lucrări necesită prezenţa lor pe şantier şi participarea la verificările prevăzute în proiect-faze determinante.
  • În cazul modificării proiectului pe parcursul realizării investiţiilor, efectuarea tuturor demersurile necesare prin intermediul compartimentului de achiziţie publică a procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare: întocmirea notelor justificative, proceselor verbale de negociere pentru lucrările suplimentare şi similare în baza dispoziţiilor de şantier elaborate de proiectant cu acordul autorităţii contractante.
  • În cazul modificării esenţiale a proiectului pe parcursul realizării investiţiilor, părţile desenate a proiectului, ştampilate de verificatorul de proiecte vor fi predate la Serviciul de urbanism şi amenajarea teritoriului în vederea completării documentaţiei autorizaţiei de construire.
  • Elaborarea şi ţinerea evidenţei situaţiilor cheltuielilor financiare şi urmărirea ordonanţărilor la plată pentru lucrările de investiţii în derulare.
  • Urmărirea fondului disponibil şi dacă este cazul efectuarea propunerilor de modificare în lista de investiţii în acest sens.
  • Elaborarea dispoziţiilor primarului privind desemnarea Comisiei de recepţie la terminarea lucrării, respectiv a comisiei de recepție finală.
  • Organizarea şi participarea la recepţia la terminarea lucrărilor și la recepția finală a lucrărilor.
  • Urmărirea comportării în timp a lucrărilor  pe perioada garanției de bună execuție.
  • Preluarea Cărţii tehnice a construcţiei de la dirigintele de şantier, verificarea conţinutului acesteia şi predarea administratorului investiţiei.
  • Emiterea Documentului constatator referitor la îndeplinirea obligaţiilor contractuale privind lucrările executate şi modul de prestare a asistenţei tehnice din partea dirigintelui de şantier şi predarea a câte un exemplar din aceste documente executantului lucrării şi a dirigintelui de şantier.
  • Întocmirea adreselor către Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice având ca obiect documentele constatatoare care se referă la îndeplinirea obligaţiilor contractuale.
  • Asigurarea datelor necesare în vederea efectuării recepţiei mijloacelor fixe în contabilitate.
  • Efectuarea recepţiei finale a investiţiei după expirarea perioadei garanției de bună execuție.
  • Organizarea şi participarea la recepţia finală a lucrării.
  • Întocmeşte rapoarte statistice pentru investiţiile proprii.
  • Soluţionarea corespondenţei referitoare la obiectivele de investiţii aprobate.

 

Are în subordine Biroul Investiții și Compartimentul Achiziţii Publice

Data actualizării:
13.08.2024.

Megjelenítés
112 Urgență

Odorheiu Secuiesc

Contactele de urgență

Site-ul a fost proiectat și dezvoltat de minic