Ultima actualizare 11/10/2018
Unitate municipală pentru situații de urgență
Atribuţii principale:
- asigură managementul prevenirii şi gestionării situaţiilor de urgenţă.
- are ca obiectiv protecţia populaţiei, a bunurilor materiale, a valorilor culturale şi arhivistice, precum şi a mediului împotriva efectelor dezastrelor şi ale conflictelor armate
- desfăşoară activităţi de informare şi instruire privind cunoaşterea şi respectarea regulilor şi măsurilor de apărare împotriva incendiilor;
- verifică modul de aplicare a normelor, instrucţiunilor şi măsurilor de prevenire;
- execută acţiuni de prevenire pentru stingerea incendiilor, salvarea, acordarea primului ajutor şi protecţia persoanelor şi a bunurilor periclitate de incendiu, explozii şi alte evenimente
- acordă ajutor persoanelor a căror viaţă este pusă în pericol în caz de explozii, inundaţii, alunecări de teren, accidente şi în caz de dezastre pe teritoriul localităţii;
- participă la efectuarea de deblocări şi înlăturarea dărâmăturilor provocate de dezastre
- asigură menţinerea în stare de operativitate a punctului de comandă, a reţelelor de Comunicaţii şi a aparaturii aflată în dotare pe teritoriul municipiului
- asigură sprijinirea pregătirii de situaţiilor de urgenţă în cadrul instituţiilor de Învăţământ arondate;
- organizarea, înzestrarea şi pregătirea, comisiilor şi echipelor de voluntari;
- participă la elaborarea măsurilor specifice protecţiei civile pentru asigurarea desfăşurării activităţilor economice şi funcţionării reţelelor de utilităţi
Program de lucru
Luni 7,30-16,00
Marți 7,30-16,00
Miercuri 7,30-16,00
Joi 7,30-16,00
Vineri 7,30-16,00
Personal:
Director tehnic
Data actualizării:
11.10.2018.