Ultima actualizare 19/12/2018
Serviciul de gospodărire a domeniului public și privat
Atribuţii principale:
- Administrarea, gestionarea şi întreţinerea patrimoniului public şi privat de interes local al municipiului Odorheiu Secuiesc;
- Asigurarea evidenţei cantitative şi valorice a bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat de interes local al municipiului Odorheiu Secuiesc;
- Administrarea, gestionarea şi întreţinerea utilajelor şi a mobilierului stradal,
- Administrarea parcărilor cu plată
- Administrarea reţelei de drumuri publice din municipiu; reparații drumuri
- Realizarea amenajărilor rutiere în scopul determinării pietonilor şi conducătorilor de vehicule să respecte semnalizările rutiere;
- Împreună cu poliţia rutieră, aplică şi instalează mijloacele de semnalizare rutieră, echipamente şi amenajări rutiere destinate siguranţei circulaţiei;
- Realizarea de marcaje rutiere;
- Repararea şi montarea plăcuţelor denumire stradală;
- Întreţinerea şi coordonarea reparaţiilor semafoarelor, executate pe bază de contract cu firme specializate;
- Întreținere, reparații drumuri, aprobare de închidere drumuri
- activitatea de deszăpezire:îndepărtarea zăpezii şi preîntâmpinarea formării poleiului şi a gheţii;
- Întreţinere spaţii verzi: -Răspunde de amenajarea , întreţinerea si curăţirea spaţiilor verzi , aflate în întreţinerea Primăriei . Verifică şi recepţionează lucrările efectuate. -Răspunde de defrişarea arborilor uscaţi, a arborilor periculoşi , luând în considerare propunerea comisiei desemnate pentru evaluarea stării de sănătate a arborilor. Pregăteşte actele necesare pentru efectuarea lucrărilor de tăiere ( marcare, punere în valoare, după caz aprobare de la Agenţia de Protecţia Mediului ) . – Întocmeşte programul anual de plantare material dendrologic , floricol. – Acordă consultanţă pentru asociaţiile de proprietari cu privire la întreţinerea spaţiilor verzi şi organizează programe de plantare.
- evaluarea cererilor de tăiat arbori/arbuști
- Organizarea activității de combatere dăunători ( ţânţari, căpuşe) în spaţiile verzi .
- Administrarea WC-urilor publice;
- Coordonarea activităţilor privind intervenţiile – utilajele, forţă de muncă- în cazul calamităţilor naturale (inundaţii, cutremuri) ;
- Răspunde pentru funcţionarea adăpostului de câini fără stăpân, achiziţionează serviciul pentru neutralizarea deşeurilor animaliere şi pentru asistenţă sanitar veterinară ,întocmeşte contracte . Achiziţionează hrana de animale.
- Organizează activitatea prestată de persoanele care beneficiază de ajutor social ,
- Supravegherea executării sancţiunii prestării unei activităţi în folosul comunităţii
- ține evidența persoanelor care prestează muncă în folosul comunităţii, stabilirea muncii de executat, monitorizarea și recepționarea muncii prestate, respectiv ține legătura cu autoritățile abilitate
- Corespondența prin aplicația UdvarhelyMa
- Administrarea bazelor sportive aflate în proprietatea municipiului pentru care nu există contracte de dare în administrare
- Administrarea pieţelor:oborului de animale, a pieței talcioc şi pieței agro-alimentare
Program de lucru
Luni 10,00-13,00
Marți 10,00-13,00
Miercuri 9,00-12,00
Joi 9,00-16,00
Vineri-
Personal:
Șef serviciu
Ülkei Zoltán ContactColegi
Benedek Adél-Katalin Contact Kelemen Klára Contact Józsa Erzsébet Contact Dániel Mária-Magdolna ContactDocumente descărcabile:
Abonament de parcare - pentru firma inspecție Abonament de parcare - pentru persoana fizica inspecție Amplasare afișe inspecție Autorizație de săpătură inspecție Acord administrator drumului – Szakhatósági engedély útkezelésre inspecție Permis de liberă trecere inspecție Înregistrare mopede inspecție Scoatere din evidență moped și utilaje agricole înregistrate cu număr de înmatriculare inspecție Înregistrarea vehiculelor cu tracțiune animală inspecție
Data actualizării:
19.12.2018.